30 Ocak 2014 Perşembe

Öneriler

sınav rehberliği
SınavıYerim'de eksik bulduğun, geliştirmemi, yapmamı istediğin şeyleri buradan bana iletebilirsin.
Fikirleriniz benim için her zaman kıymetlidir :)

22 yorum:

  1. Aynı şekilde, bugün yenilediğimiz tema hakkında görüşlerinizi de paylaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  2. biraz karışık geldi gibi

    YanıtlaSil
  3. aynen eskısı daha ıyıdı sankı....

    YanıtlaSil
  4. daha çok paylaşım yapsam daha iyi olur ben hergün bakıyorum buraya çok yararlı oluyo

    YanıtlaSil
  5. bizi gaza getiricek şeyler bulsan çok hoş olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne gibi mesela, motivasyon kategorisine yeni ne ekleyebilirim?

      Sil
    2. Yazılılarla ilgili yazı koyarsanız sevineceğim , teşekkürler , kolay gelsin!

      Sil
    3. Yazılılarla ilgili nasıl bir bilgi paylaşabilirim, beklentin nedir?

      Sil
    4. siteyi yeni gördüm gerçekten çok faydalı şeyler yazıyor :) neyse sormak istediğim şu an ygs denemelerim 390-400 puan arası sene içinde yükseltilir mi yoksa sabit mi kalır ?

      Sil
  6. seni seviyorum

    YanıtlaSil
  7. hocam sitenin diğer hali bilgisayarımı çok kasıyordu.ayrıca çok karışıktı.neyin nerde olduğu belli değildi falan.üstelik tabiri caizse biraz dandik gibiydi.kusura bağma hakan ben kalkmışım buraya gelmişim acı konuşacam(recep ivedik:)

    bu şekli gerçekten çok daha iyi. hem daha klas duruyo hem daha derli toplu.bence güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Hocam şu hafta pazardan itibaren pazr dahil hiç calismadim bir tek deneme cozdum. Gećen hafta hergün 5 saat dersimiz vardi bir de o derslerden sonra 1 deneme oluyoduk.Dinlendim biraz artik yarin başlamayi düşünüyorum. Bi sorayım dedim sence iyimi ettim 3 gün tatil yaparak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yapmışsın, arada olur öyle. Önemli olan derslerine aynı şekilde devam etmek. Arada bir dinlenme, tüm gün olmamalı, ertesi gün için enerji verir. Siz de insansınız bunu unutma :) Sınav sistemi bunu düşünüyor mu bilemem ama ben düşünüyorum, farkına varın bazen bu dediğimin.

      Sil
  9. ygs de cıkabılcek soru tarzları paylaşsan(ör: kımyadan her ene bılesıklerden su tarzda sorular gelır gıbı) bırde daha kendı notlarından bırkacını paylasmıssın yıne paylasabılırsen sevınırım bu arada bu bloğu açmakla cok dua aldın :)

    YanıtlaSil
  10. ben hedef olarak 23 şubata kadar konu çalışacam saon 1 ay sadece soru sence dogrumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu, tam da dediğim sistem işte :) Yazılarımda da bunu anlatmıştım zaten.

      Sil
  11. Bu bölümle alakalı değil pek ama cevaplarsaniz sevinirim doping hafiza diye bir seminer var mutlaka duymussunuzdur. Sizde ygs den hemen sonra altyapi olusturmak amaçlı gidilebilir mi

    YanıtlaSil
  12. hocam ygs mat sıkıntım var 20 netlerdeyim hatta 18-19 bile..fem kapsül, zaman denemeleri durum bu ne öneririsin bana ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu eksiğin yoksa şu bir ayda soru çözdükçe yükselmesi muhtemel netler.

      Sil
  13. ilk sınav son ay kazanılır yazısını gördüm ve yazdıklarınız için daha okumadan teşekkür ediyorum aynı fikirdeyim ve hemen okumaya başlıyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Bence ilk 10k.hedefi olanlar için kaynak kitap listesi oluştursanız çok iyi olur.

    YanıtlaSil